escola massana

Buff, tans anys... Doncs tinc noticia, que farà contents als pares i al marit! Avui m'he matriculat de l'assignatura que em faltava per acabar la carrera! Doncs, sí, al final la Millaray m'ha convençut i mira.
Tot i que fa ja 5 anys que treballo en aquest camp (com passa el temps) i 8 que vaig començar la carrera, he decidit que les coses s'han d'acabar, que sino... I mira matriculada estic.
Així que els dijous per la tarda estaré per l'escola!
L'únic defecte és que he descobert que també em falten 7 crèdits de lliure elecció, així que ara toca mirar quins cursos faig!
La tornada al cole als 30!

Related Posts



4 comentarios:

Anónimo dijo...

Sí, es fa dur tornar-hi, però val la pena per veure quin ambient respira la joventut, jejeje!
m'alegro molt que finalment t'hagis animat! estàs feta una màquina!
Millaray

Javi Cabeza dijo...

Estic d'acord que valía la pena acabar-ho. A més, només per una assignatura (tot i hagin sortit 7 crèdits oblidats).

Amb tot lo de estudiar als 30 no te res de tremendo. Acaba sent divertit veure els joves amb acné fumant porros a la porta de la uni.

Només dir que això el que fa es augmentar la admiració que em produeix la capacitat de treball i superar problemes que tens. No es gens fàcil treballar i estudiar!!! I això que l'any passat també vas fer el master d'empresa familiar.

Un petonàs gegant del teu marit que t'admira molt (i espera poder-se jubilar d'aqui poc gracies al teu esforç!!).

Javi.

Anónimo dijo...

eh! i algún reconeixement per qui s'ha preocupat de preguntar i després informar i recolzar!!! :-( que també necessito una empenta!!!!
Millaray

Anónimo dijo...

nomes per una assignatura!
molt ben fet Eva :)