bolets i mores

El divendres passat, just ara fa una setmana, vam anar a Sant Joan de les Abadesses, i ens hi vam passar 5 dies! Això és un pont i la resta son tonteries!
Ens ho hem passat pipa i em gaudit dels avis que és el millor.

Jo tinc la gran sort de tindre'ls els 4 i estic encantada!
Vam poder gaudir de la seva companyia i de les històries que ens expliquen dels seus temps de joventut.
Però el que més ens va agradar va ser poder anar a buscar bolets i trobar-ne un futimer, però només alguns poquets eren bons. La cosa anava de la següent manera:
- Montse aquest bolet és bo?
- No

Aquesta resposta es va donar moltíssimes vegades i es va convertir gairebé en un himne!
També vam poder collir mores, bé, les vaig collir jo. Tot un cabàs que es diu ràpid però del que en van sortir 9 pots de mermelada feta per l'àvia!
Ens ho hem passat tan bé, que tornarem segurament el cap de setmana del 4 d'octubre així que si us hi voleu apuntar esteu convidats!
boscos de Santigosa
Beget, excursió amb l'avi que està petitó al costat del poste!
L'aviote
L'àvia
la Montse!!!! vam aconseguir fer-li una bona foto al final!
una papallona preciosa que es va estar 5 min quieta perquè li fes fotos!

Related Posts



2 comentarios:

Anónimo dijo...

Estic molt contenta que veig que gaudiu del meu piset, per quan amb feu fora de casa.
Disfruteu-lo molt que a nosaltres ens fa molta il·lusió.
Mare

Javi Cabeza dijo...

M'HO VAIG PASSAR GENIAL!!!!

La excursió amb l'avi Fisas, la calma i tranquilitat de Santigosa, les històries de l'aviote (que quan s'arrenca no para)...

Dels millors dies que recordo darrerament.

I quins boscs (o boscos, que no sé com s'escriu i el diccionari no posa el plural)!!!!! M'ho vaig passar pipa fent voltes a l'obaga sota uns arbres preciosos.