records

Feia mesos que tenia pendent buidar un armari a casa dels meus pares, i per fi el dissabte m'hi vaig possar. Bufff 2 hores llargues per buidar un armari que amb 30 min en tenia prou! És que no vaig parar de trobar records i més records, aquí us en deixo alguns.
Roba esportiva de l'escola Garbí, GRANS records
Els apunts de COU els tenia en aquests carpesanos. Alguns estan escrits i no tenen desperdici!
A sota teniu un escrit del Javi que és moooooolt cursi!!! ;)
No podia creure que encara tenia aquest llibre quan el vaig veure. És xulísim!
Qui no ha llegit algun dels llibres en els que pots crear la teva propia novela segons les pàgines que segueixis? Doncs mira! A dins gu ga la xuleta de la guia i tot!
Viva Montesa!!!!!!

Related Posts



1 comentario:

Javi Cabeza dijo...

Quina mala llet... tampoc no és tan cursi.

Tres tercetos de arte menor con rima consonante a-a, b-b, c-c.

Como cuelgue cosas tuyas ya verás...

Un besote!!!

P.D: Todos tenemos un pasado.