things

Ahir va ser un dia ple de coses.
Plovia, però molt agradable. M'agrada quan plou, l'únic inconvenient és portar el bolso i el paraigües, ja que el meu hombro no aguanta solet el bolso i sempre m'acaba caient.
El matí comença amb una conferència al Majestic de Passeig de Gràcia sobre la nova llei de
successions.
Després passejada desde l'hotel al despatx sota la pluja, però veient aparadors com el de Loius Vuitton, que m'encanta. No és fàcil innovar en els aparadors i aquest concepte el trobo genial. Són càmeres de seguretat que controlen la roba, simplement fantàstic! A la tarda vam anar a fer una cervesa pel carrer Verdi i ens vam trobar amb aquest salvamantels! Un gran descobrimentSopar al Kibuka amb C&A, un GRAN japonés. M'encanten els posters que decoren les portes del restuarant. No sé si s'apreciarà bé la foto.L'altre dia no vaig possar els regals que m'havien fet pel meu 30 aniversari.
Aquí n'hi ha un parell, un marc digital de l'Estela, L'Eva, el Joan i el David
Bossa més pales de padel dels C&A que s'ho han currat molt i que estrenarem el proper dilluns!!Dir també que la Milla i el Jaume em van regalar un superllibre de catàlegs que em va agradar molt.
I per últim però no menys important, el meu maridet em va regalar una pulsera, que hem hagut d'anar a cambiar ja que tenia problemes en la tanca! Així que estic pendent de que em doni el meu regalet!!!!!!

Related Posts



2 comentarios:

Anónimo dijo...

japo japo JAPO!
et truco demà aveure que feu aqt finde

Javi Cabeza dijo...

La pulsera era de rebaixes... així ha anat... ;)

Buscarem algo nou!!!