30 anyets a Puigcerdà

30 anyets no és cumpleixen tots els dies i es per això que vaig decidir passar el cap de setmana a Puigcerdà amb els meus amiguets ;)
Ha estat fantàstic! Gràcies a tots i totes per vindre! I els que no heu pogut us hem trobat a faltar.
El cap de setmana començava molt bé, quan el divendres vam arribar al migdia a Puigcerdà i la casa ens va rebre amb aquesta imatge, és que la tardor es tan colorista...El finde ha estat ple de coses entre d'elles varies partides de la wii
Passejada pel jardí per veure els diferents abres
Jugar amb els millons de fulles seques que hi havia...
Abraçada entre amigues
Croquetes entre fulles i rialles. No ho sembla però dona un mareix!!!
Foto de grup!
La supermega maravellosa paella que va fer el meu maridet tot i la incredulitat del Jaume. Que després va reconeixer que estava bona!! La veritat es que va quedar boníssima!!
Com no podia faltar vaig haver de bufar les espelmes! Tot i que també ho van fer el David (que li toca aquest dimecres) i l'Estela (que li toca el proper dimecres)! El pastís bonisssim!!!! De nou gràcies maridet!!
Recollint castanyes que no sé si sortiran bones o no, però que tenien un color meravellos!!!
Bé, aquests són alguns dels records que em quedo del cap de setmana i que faran que la celebració del meu aniversari se'm quedi a la memòria!!!!!!!!!
Moltíssimes gràcies a tots!!

Related Posts



4 comentarios:

Javi Cabeza dijo...

Ens ho vam passar genial.

un petonàs a la cumpleanyera!!!!

Anónimo dijo...

Ei! La casa guapíssima, l'entorn espectacular i la companyia inmillorable :) Felicitats de nou!

Anónimo dijo...

Cuando repetimos? :):):)

Anónimo dijo...

enveja enveja ñiñiñí
quina gràcia lo de la croqueta amb les fulles seques jaja
pd: vaya melenón se't veu, estàs molt guapa trentanyera;)