estela i joan

JA S'HAN CASSAT!!!!!!!!!!!! Va ser un dels millors dies de la meva vida! Que ja és dir! Tot va sortit rodó i, com va passar amb la meva boda, la pluja no va fer acte de presència, tot i que va estar molt justet.
El dia va começar amb molts nervis, que si arribem tard, que si no trobem aparcament... Però un cop vam ser al Maricel tot va anar rodó. El nuvi estava guapissim i que dir de la nuvia! Espectacular, mira que l'Estela és guapa, però és que ahir estava.... buf no tinc paraules, esplèndida! i com sempre el millor de tot, el somriure que lluïa, que no va desapareixer en tot el dia (no vull pensar en les tiretes que tindrà avui!).

La ceremònia va ser molt senzilla però emotiva, el Javi i el Cosí, van llegir uns textes preciosos i haig de dir que a l'hora de fer l'entrega dels anells, com que era una de les testimonis i estava a primera fila, em vaig emocionar i alguna llagrimeta va caure. És que fa uns mesos era tan impensable que això pases, i em va agradar tant!!!
Després de la ceremònia i de que caiguessin tonelades i tonelades de confeti, arrós, llenties, mongetes..., vam anar cap al Margalló, el restaurant.
Vam haver d'esperar una estona fins que van arribar els nuvis, ja se sap que les fotos tarden! Però l'entrada va ser espectacular!!! Van entrar tocant amb la banda de música al final de tot! Xulissim i tots ens vam quedar amb la boca oberta.
El dinar va començar una mica tard, però gràcies a l'aperitiu no vam patir gaire. Je je El dinar molt bó però cal destacar el postre, el pastís va ser excepcional, impressionant!!!
Va tocar el torn dels regals i tot i que en van repartir forces no es va fer llarg, va ser molt emotiu i la música va acompanyar perfecte!
Però el millor de tot va ser que els nuvis em van regalar una meitat del ram de la núvia!!!! Guau, quina emoció, quanta felicitat, em vaig quedar de pedra i superemocionada, una plorera després... Gracies mils, em va fer moltíssima il·lusió i em vaig sentir... No tinc paraules per descriure-ho.
Per últim però no menys important, va vindre el ball i la festa, juntament amb l'Eva vam ballar a tope i ens vam riure moltíssim. Un molt bon discjockey!
Després vam anar a La Cava i tot i que erem menys ens ho vam passar igual de bé. Vam estar-hi unes 2 horetes més que no esta gens malament!

Per últim dir que ens ho vam passar superbé, enhorabona als nuvis, als pares dels nuvis (a l'Angelines i al Seve sempre els he tingut molt apreci, però és que els pares del Joan és fan estimar moltíssim, els 4 són molt bona gent), a l'Eva i al David i als amics de Sitges que sempre ens fan sentir com de la colla!
Un dia que costarà d'oblidar i que vam disfrutar moltíssim! VIVA LOS NOVIOS!!!!!!!!!!!!

Related Posts



4 comentarios:

Javi Cabeza dijo...

Res mes a dir. També va ser un dels meus millors dies.
M'ho vaig passar genial. I això tot i els nervis del matí, perquè vaig llegir i crec que ni el dia del meu casament estava tan histèric. Suava, tremolava i m'entrebancava.
Però com tot a la vida el moment va passar i el record que prevaldrà serà el d'un dia genial on la Eva va ser, segur, la segona dona més feliç del mon.

Anónimo dijo...

Hola Eva
Veig que realment vas estar explosiva i emocionada a tope en el casament, aixó es bo, que siguis tan feliç en el casament de la teva millor amiga.
Felicitals a ells quan els veigis, de tot cor.
Petonets
Mare

Anónimo dijo...

Quina núvia més guapaaaaa!
uau...
bueno que sapigues que aquestes vacances que t'has pres del blog man provocat aburriment total en els meus descansos d'estudi jeejej
vava nem a sopar al japo! ara siii!
que us explico novetats!
bueno segurissim que estas enfeinada!
tu em dius quan tens estona lliure i yo voy!
portaves un vestit molt maco eh!
quina felicitat que irradieu les tres^^

Anónimo dijo...

Hola guapos!!! no podemos enrollarnos mucho, pero la cronica y las fotos son espectaculares. Nos ha encantado recordar parte de ese dia, y sobretodo ver que os lo pasasteis tan bien. Un besote muy gordo desde Johannesburgo. Manana nos espra Mauricio... :)