zaragoza

Cap de setmana a Zaragoza per anar a veure l'Expo, amb els pares i la sogra!
El que podria haver estat un cap de setmana durillo, va estar molt rebé.
El divendres de tapeo pel tubo i la plaça de Santa Marta, amb el Pedro i la Teresa com a excepcionals guies.
Aquí a la foto teniu al meu pare, que després d'introduir-se en el món dels blogs (bé, de moment en el meu) em va demanar sortir! Així que lo prometido es deuda! Que consti que era l'últim lloc de la nit i ja portavem algunes copes a sobre!
El dissabte va ser el dia de l'Expo. Tot i que anavem preparats per la calor, no en vam passar tanta, el cierzo va fer una micona de presència i això ens va ajudar a portar el dia.
Després de decidir quin fast-pas agafavem, vam veure els stands de: Aquarium, Japó, Marroc, Lituania, India, Acciona, Molí de vent, i varis paisos d'asia que majoritariament eren tendes.
Semblen poquets stands però es que no vam voler fer gaires cues, pel que entravem en els que estaven més buits.
De tots el millor Lituania, no me l'esperava i em va agradar molt! Per altre banda Japó també em va agradar però una cua de 1 hora potser és massa.
Aquí a sota teniu una foto de l'escultura que hi ha a l'interior de la Torre de l'Aigua. Simbolitza una gota d'aigua, i em va agradar moltíssim. És molt interessant veure com l'escultura evoluciona mentre vas pujant fins a dalt de l'edifici. Són uns quants pisos però val la pena.



Related Posts



2 comentarios:

Javi Cabeza dijo...

Realment ha estat un gran cap de setmana.

M'ho he passat molt bé, i haig de dir que m'ha fet molta il·lusió compartir-ho amb els sogres.

Potser ara comprendràn una mica millor, perquè Zaragoza agrada tant a la seva filla.

I un 10 a la guia oficial i als espontànis del divendres nit.

Javi

Anónimo dijo...

jo també m'ho vaig pasar molt bé, no ho tenia clar, pero un deu, i estic d'acordmque l'organitzadora va estar perfecta, encara que la vam cansar una mica caminan.Zaragoza esta molt maca i ens va quedar pendents els guardia civils, fins un altre.
Mare