vells temps

Ahir vaig tindre una molt bona tarda, vaig quedar amb l'Eva B i l'Estela. Quan anavem al cole i després a la universitat ho soliem fer, però desde que totes tenim les nostres feines i ja no vivim a la mateixa ciutat, és una mica més difícil.
Però ahir va ser tarda de noies!!! Dinar, de tendes, un cine i algun refresc que feia molta calor.
M'ho vaig passar genial i em va encantar poder ajudar una micona més a l'Estela a preparar la seva estupendíssima boda (ahir era el dia -30 només un mes!!).
Bé, un petit homenatge a les dues i a veure si repetim, encara que només suguia fer el cafè com ja hem fet algun altre cop.

Related Posts



1 comentario:

Anónimo dijo...

Yo también lo pasé muy muy bien! Y me alegra saber que no te rallara con mi lista!!! :)
Gracias por las ideas... aunque me sigue faltando la canción para las yayas, eh? ;)
Besicos