olimpiades beijing 2008

Divendres va ser un dia complicat, pensava que la semana seria més tranquila i podria avançar la feina retrasada, però no... que bò és queixar-se per tindre excés de feina! Que duri!
Però al migdia vaig posar la inauguració dels jocs olímpics de Beijing i vaig quedar alucinada em va encantar!
Començant amb el compte enrera
Impressionant la capacitat de sincronització, eren un futimer de persones
Quan es van encendre els anells olímpics i després els van alçar... sense paraulesCuriositat, dins de l'estadi no hi havia vent, però els xinos van posar un sistema d'aire en el pal de la bandera, perquè aquesta no pari de moure's. Estan en tot!Focs d'artifici, sento dir que són els millors que he vist mai! Com deia la comentarista de la 1, van voler demostrar qui va inventar la polvora!
L'efecte de les petjades apropant-se a l'estadi, al·lucinant.Per últim però no menys espectacular, quan van encendre el peventer, el recorregut que va fer l'ex-atleta per la lona no te paraules. El disseny del peveter també em va agradar.Per últim, us deixo una web on podreu seguir el que van passant als jocs:
http://www.elpais.com/especial/juegos-olimpicos/directo.html

Related Posts



2 comentarios:

Anónimo dijo...

em va impressionar la sincronitzacio de tot plegat!
deien que porten un any assajant-ho tot,
molt maques les fotografies que has penjat,:)
muaaaaaaaaaaaaaaaaacs
ari

Anónimo dijo...

Jo la veritat es que vaig pogue veure molt poc, pero el poc que vaig vaure amb va encanta, realment son els millors de tots els que he vist.