meravellosa sorpresa

Ahir vaig anar a sopar al Sr Parellada del carrer Argenteria, i en comptes de baixar a Jaume I, vam baixar a la parada del metro de Liceu. Haig de dir que durant alguns anys, he estat utilitzant aquesta parada i quan ahir vaig veure la remodelació que hi havien fet em vaig quedar meravellada.
El metro mai ha estat un lloc que m'agradi gaire, sempre he estat de les que prefereix viatjar en autobús i tardar una mica més, que agafar el metro. Però si totes les parades m'oferissin aquesta lluminositat no en dubtaria!
Els autors són MBM Arquitectes (Martorell, Bohigas, Mackay, Capdevila y Gual) i Estudi IDP, en aquest link trobareu més informació: http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=350804&idseccio_PK=1022
Ara falta veure si ens comportem tots de manera cívica i no ho fem malbé en dos dies!

Related Posts



5 comentarios:

Anónimo dijo...

Uau quina passada d'estació no??? a mi m'agrada molt molt i molt!!!
Això al poble no ho tenim!!!

Javi Cabeza dijo...

Anna... al poble les fulles son de veritat, no engaxines!


;)

Però si que es veritat que fa goig.

Anónimo dijo...

Els comensals eram Anna, Eva, Javi, Oriol i el sopar va ser molt profitos per l´estomac i per l´esperit, hi ha anim de reformes.
Això es encara mes passada

Anónimo dijo...

Aquest cap de setmana no hem traballat, no hi ha res de nou
Oriol

Anónimo dijo...

yo también he pasado por esa estación de metro, y casi nunca las fotos hacen justicia al lugar fotografiado (al menos las mías. Reconozco que siempre he querido aprender de fotografía y nunca me he acabado de animar), a lo que iba, que en este caso, opino que es más bonita la foto que la vista de la parada de metro en vivo y en directo. Supongo que tiene algo que ver la elevada temperatura y humedad y la enorme cantidad de de gente que puede llegar a acumularse en un andén del metro, me temo que no son las condiciones idóneas para admirar un obra de arte.

Por cierto, y cambiando de tema, que presión la de tu padre, eh?, ahí cada día mirando si has hecho los deberes o no!!!!!! :)