llac dels cignes

Ahir vam anar a veure ballet, el llac dels cignes pel ballet de Moscú. Si mai heu vist ballet us ho recomano, si alguna vegada heu vist una bona companyia de ballet potser aquesta us semblarà fluixa. Nosaltres fa uns anys vam anar convidats a veure, a l'Ópera de Londres, Giselle, amb la Tamara Rojo com a principal ballarina, això sí que és un GRAN espectacle que ens va deixar amb la boca oberta. La principal ballarina està molt bé i els moments en que es representen els cignes són fantàstics, ja que són coreografies de grup molt més vistoses. La resta és acceptable.

Related Posts



6 comentarios:

Javi Cabeza dijo...

La veritat es que sempre està bé fer alguna cosa diferent.

En cap moment però vaig arribar a introduir-me a la història. Decorats fluixos, escenari un pél petit, el sistema de so no gaire bó i el vestuari un pèl kitsch.

El problema era la referència de Giselle que teníem (gràcies Cris i Mike).

Com diu la Eva, molt recomanable per veure algo de ballet i fer una activitat diferent a un preu "raonable".

Anónimo dijo...

Molt bé tot això m´agrada molt i molt, estic disposat a escriure tot el que faci falta, molts petons.

Anónimo dijo...

ostres veig que el pare s'hi ha conectat!!! jejejeje
La pròxima vegada que aneu a fer alguna coseta d'aquestes aviseu-nos que a mi m'agrada molt i així tenim l'excusa per anar-hi i convèncer al Dani!!!

Anónimo dijo...

Convèncer ???

Escolta que jo amb 4 anys i fins als 21 (més o menys) feia "esbart" que es com el ballet però amb balls populars catalans.

Ei ... però si hi torneu si que m'agradaria anar-hi, si més no per veure un espectacle diferent.
Tot i que ahir si m'ho agessiu dit, segurament la resposta era que no perquè estava xoffff!!

M'agrada molt això del blog ....

Anónimo dijo...

fet! la propera vegada que anem a algun espectacle us avisem!!!
merci per escriure!!

Javi Cabeza dijo...

Revisant els comentaris he vist una cosa que m'ha fet mal als ulls.

EL PAGESSOT FENT BALLET de poble? Per això sí que pagaria...

Anna, lo teu home es "una poua" de sorpreses.