això és un hort!!!

Això és un hort i la resta són tonteries!
Aquests són l'Anna (la meva germaneta) i el seu novio, parella, company, el DANIEL!!!! Encara no tenen la casa acabada però l'hort ja produeix i molt!!
Ara tenim: carbassons, mongetes, pastanagues, cigrons, patates, alls, cebes, tomàquets, maduixetes.... I els meus girasols que van creixent!
I no només tenen vegetals sino que tenen 3 gallines: Felicitats, Cococ i Titestites
El diumenge vaig estar ajudant una mica, tot sigui dit que vaig tindre bona recompensa (2 enciams, maduixes i 4 ous!!) i vaig agafar una gallina per primera vegada!
Molt xulo tot plegat, la veritat es que gràcies a ells noslatres hem començat amb el nostre hortet, que poc a poc va fent, tot i que la setmana pasada va tindre alguns problemes amb la mosca blanca i el "pulgon".

Related Posts



7 comentarios:

Anónimo dijo...

Eiiiii si que es veritat que la Eva ens va ajudar molt el diumenge i estem molt agraits de la seva ajuda.....tot i que ens agradaria poder compartir cada dia l'hort i les gallines amb ella i en javi, però aixó només es pot fer d'una manera, a que no sabeu quina es??
jejeje....segur que ells si que la saben!!

Anónimo dijo...

realment son un pagessos, tan sols els hi falta la barretina, crec que serà un regal de reis.
De totes maneres fa goig veura el hortet i tothom en parla molt bé.
Felicitats Anna I Dani

Anónimo dijo...

soc la mare

Anónimo dijo...

Home doncs la barretina per reis no estaria malament no... avui he portat un enciam als de la fàbrica i tots han alucinat!! ara ja tenim les tres gallines en plena forma: tres ous cada dia!!! I si si, la Eva ens va ajudar molt però estaria millor que pogués ser cada dia!!

Anónimo dijo...

Ahi mare meva marxo de casa dues setmanaes i us torneu tots uns PAGESOTS!!!! jejejje

Que el Jimmy?? Ja esta acostumat a la felicitats, cococ i titestites o encara intenta cruspirseles??

Bueno gent aixo de veure fotos de casa esta be.

Ahh com a acabat el tema del be?? Tindran companyia les gallines??

Anónimo dijo...

ahi mare!!! Marxo dues setmanes i us tornu tots mes PAGESOTS que mai!!!

Pero la gran pregunta es: El Jimmy encara intenta cruspirse a la felicitats, cococ i titestites?? Perque l'ultim cop no parava de babejar!!! jejejjeje

Bueno nois felicitar-vos per l'hortet (espero que em guardeu maduixes per quan torni).

Anónimo dijo...

Hola Edgar!!! Quina gràcia!!
Doncs el Floc encara està ansios per saborejar les plumes de les nostres gallines... però ja ponen 3 ous cada dia!!! El tema del xaiet... tot i que a mi em faria molta gràcia, el Dani va dir que potser preferia un arbre fruiter i així aplacem els xais per quan hi vivim!!! Edgar ja tinc ganes de veure't, que t'anyoro!!